czwartek, 25 czerwca 2015

Rok z lustrzanką!!! /Podsumowanie.

HEJ HEJ!!!

Dzisiaj mija rok odkąd spełniłam jedno ze swoich marzeń i kupiłam sobie lustrzankę :) 
Przejrzałam wszystkie zdjęcia z tego okresu i postanowiłam zrobić małe podsumowanie tego roku- oczywiście podsumowanie fotograficzne! 

Przed wami zdjęcia,  które już  pokazywałam (przeżyjmy to jeszcze raz ;p), ale i takie których jeszcze nie było. Zabawa w fotografa sprawia mi duuuużo przyjemności, więc zamierzam bawić się dalej ;-) 

Chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy wspierają mnie wciąż w moich "fotograficznych wymysłach" :-) Mojemu kochanemu Zyszkowi (mój krytyk!!!)- wiem, wiem masz mnie dość! :*  Markowi:*  Cioci i Mamie za "dzierganie" :) Cudownej Angeli za to, że zawsze chętnie staje przed obiektywem :) 
a także tym wszystkim, którzy odważyli się stanąć przed moim obiektywem, albo "udostępnili" mi swoje pociechy! Mam nadzieje, że jesteście zadowoleni z efektów! 
aaaaa jeszcze Krakersowi! za testowanie wszystkich akcesoriów i scenerii, a także wchodzenie w kadr/ uciekanie z kadru w najmniej odpowiednim momencie <3

Cieszę się bardzo z każdego pozostawionego komentarza.... a byłoby mi niezmiernie miło gdyby było ich więcej!:-)

Dotarłaś/łeś do tego momentu?! Super! Cieszę się, że jesteś! :)

Zapraszam! Miłego oglądania!

Czerwiec.
 
Lipiec.


Sierpień.


Wrzesień.

Październik.

Listopad.
Grudzień.
 Styczeń.
 Luty.

 Marzec.

 Kwiecień.
Maj. 
HELLO MAY!

Czerwiec.




Taki był ten rok... :)

1 komentarz: