czwartek, 23 marca 2017

FOTOKSIĄŻKA SAAL DIGITAL- RECENZJA



Wielokrotnie przeglądając Facebook natknęłam się na reklamę firmy  Saal Digital Polska , która zachęca do przetestowania fotoksiążki. Oferta skierowana jest do osób zajmujących się fotografią, grafiką lub malarstwem i prowadzących blog albo fanpage. Bardzo długo zwlekałam z wysłaniem swojego zgłoszenia, wątpiłam, że ja- amator fotografii zakwalifikuje się do przetestowania tego produktu, także miłym zaskoczeniem było dla mnie otrzymanie kuponu o wartości 200 zł na przetestowanie fotoksiążki.

Kiedy dowiedziałam się, że będę mamą oczywistym było, że ten wyjątkowy czas wymaga odpowiedniego utrwalenia i tak zrodził się w mojej głowie pomysł na cykl (projekt) "od brzuszka do maluszka" :-) Projekt obejmuje co miesięczne fotografie sylwetki, sesję ciążową, sesję noworodkową i sesję rodzinną. Efektem końcowym miała być fotoksiążka. Możliwość przetestowania produktu od Saal Digital zbiegła się z zakończeniem projektu i poszukiwaniem odpowiedniej firmy, której powierzę wydruk fotoksiażki.



Mój wybór padł na fotoksiążkę w twardej okładce w formacie 28x19. Do wyboru miałam 6 formatów, ja zdecydowałam się na ten ponieważ zależało mi na formacie poziomym z możliwością zdjęć panoramicznych, łączenie stron jest mało widoczne. Wybrałam wersję z błyszczącą watowaną okładką i błyszczącą powierzchnią stron wewnętrznych. Zdjęcia są naświetlane na grubym papierze fotograficznym, strony są sztywne, nie gniotą się i nie widać na nich odcisków palców.  Wydruk jest ostry, kolory zgodne z oczekiwaniami. Można zamówić fotoksiażkę z kodem kreskowym na tylnej stronie okładki i na ostatniej stronie wewnętrznej lub skorzystać z opcji płatnej bez kodu kreskowego. Ja z oszczędności wybrałam opcje z kodem kreskowym. Na szczęście kod jest malutki i nie rzuca się mocno w oczy.



Do zaprojektowania książki niezbędne jest ściągnięcie specjalnego programu ze strony producenta. Program jest bardzo prosty w obsłudze. Możemy wybierać spośród wielu artykułów i ich opcji, a przy każdym podana jest cena jednostkowa  a na końcu podsumowanie- cena całego produktu. Po wybraniu artykułu przechodzimy do jego projektowania, to też jest banalnie proste, program umożliwia wybór szablonu, koloru tła, itp. Zaletą programu jest możliwość przerwania pracy i zapisania projektu, możemy powrócić do niego w późniejszym czasie. Projekt gotowy? Zamawiamy! 
Po dokonaniu płatności wydruk i wysyłka następują w tempie ekspresowym!  Przesyłka jest solidnie zapakowana i dostarczona przez kuriera DHL. Szkoda, że nie ma możliwości płatności elektronicznej ze strony banku, do wyboru mamy wyłącznie kartę kredytową lub PayPal.

Producent prosi o szczerą opinię, więc zastanawiam się nad wadami/zaletami produktu i... dochodzę do wniosku, że nie mam się do czego przyczepić, fotoksiążka jest piękna, spełnia moje oczekiwania. Ja jestem zachwycona! Niestety koszt fotoksiażki nie jest mały i pewnie gdyby nie kupon rabatowy nie skorzystałabym z tej oferty, uważam jednak, że jakość produktu jest warta jego ceny. Na pewno polecę firmę Saal-Digital moim klientom i znajomym! @saal.digital.polska








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz