niedziela, 9 kwietnia 2017

FOTOOBRAZ SAAL DIGITAL - RECENZJA



Ostatnio mogliście zapoznać się z moją opinią na temat footokiążki od Saal Digital Polska, dzisiaj kilka słów na temat kolejnego produktu tego producenta. Tym razem zgłosiłam się do testu fotoobrazu. Do wyboru miałam Dibond (matowa płyta aluminiowa), Dibond Butlerfinish (szczotkowana powierzchnia aluminiowa), wydruk na płótnie, płyta PVC, pleksi lub obraz na płótnie. Spośród tych możliwośći po długim zastanowieniu zdecydowałam się na Dibond Butlerfish- aluminiowa płytę kompozytową o grubości 3 mm o szczotkowanej powierzchni przebłyskującej na jasnych elementach. Zamówiłam format pionowy 40x60, bez mocowania. Wybrałam czarno-białą fotografię i byłam ciekawa jak faktura footoobrazu będzie się prezentować w takiej kolorystyce. I prezentuje się... fajnie :-) Powierzchnia rzeczywiście przebłyskuje na jasnych elementach, a odcień delikatnie zmienia się w zależności od padającego światła, np. w pochmurny dzień ma odcień stalowy, oswietlony promieniami słonecznymi błyszczy, a wieczorem przy zapalonym świetle nabiera cieplejszych barw. Podoba mi się faktura Dibon Butlerfinish i zastanawiam się jak fotoobraz prezentowałby się w kolorach... Jestem zadowolona ze swojego wyboru i myślę, że w towarzystwie innych fotobrazów stworzy galerie idealną :-)



Do zaprojektowania footobrazu niezbędny jest program, o którym pisałam przy okazji poprzedniej recenzji- KLIK! Wydruk i przesyłka ekspresowa- po dwóch dniach od złożenia zamówienia kurier DHL dostarczył przesyłkę.

Po raz kolejny jestem zachwycona produktem firmy Saal Digital Polska i cóż jeszcze mogę napisać...
POLECAM!!! @saal.digital.polska

1 komentarz: